A szolgáltatóra vonatkozó, 345/2004. Korm rendelet alapján megváltozott szabályozási környezetből adódó feladatokkal kapcsolatban tanácsadói tevékenységet végeztünk.
Archives
Szakértői tanulmány a Hűségszerződési gyakorlatról
Az NHH Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője Hivatalának az alaptevékenysége ellátásához szükséges szaktanácsadói tevékenységet végeztünk, szakértői tanulmányt készítettünk a „Hűségszerződési gyakorlatról”.
Tanácsadás az Első Pesti Telefontársaság Rt. részére
Távközlési és informatikai tevékenységek, fejlesztések során felmerülő feladatok eredményes elvégzése érdekében szabályozási szakmai tanácsadást nyújtottunk.
MeH Központi Szolgáltatási Főigazgatóság számára végzett tanácsadás
A közigazgatási szervezetek számára vásárlandó mobil távközlési szolgáltatások és azok igénybevételéhez szükséges mobilkészülékek beszerzésének közbeszerzési eljárásában szakértő-tanácsadói tevékenységet végeztünk.
Szaktanácsadás az Elektronikus Hírközlési Szolgáltatások Piacfelügyelete terén
A Hatóság Elektronikus Hírközlési Szolgáltatások Piacfelügyelete tématerületen szakmai tanácsadói segítséget nyújtottunk.
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala részére végzett szakértői munkák
Az Entel Kft. a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala részére dolgozhatott szakértőként.
Cégünk 2004. év végén a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala részére dolgozhatott szakértőként az elektronikus hírközlő hálózatokkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos azonosító gazdálkodás és számhasználat területén.
Tanúsító szervezet számára végzett felkészítés
Szakértőként közreműködtünk egy tanúsító szervezet 345/2004. (XII. 22.) Korm. rendelet szerinti tanúsítói/tanúsítási tevékenységének szakmai kérdéseiben.
Szakvélemények másodfokú hatósági eljárásokban
Cégünk a Nemzeti Hírközlési Hatóság részére műszaki szakértőként működik közre a másodfokú hatósági eljárásokban.
Ennek keretében:
- 2005. júliusában szakvéleményt készítettünk a hosszú tartásidejű hívások kezelése témakörében
- 2005. augusztusában vizsgáltuk az ágazati jogszabályok fogalom meghatározásaival kapcsolatos, másodfokú eljárások során észlelt terminológiai és értelmezési problémákat
- 2005. szeptemberében szakvéleményt készítettünk a lakóparkokban terjedő sajátos elektronikus hírközlési szolgáltatásai forma általános, továbbá a műsorelosztás, mint sajátos elektronikus hírközlési tevékenység műszaki-szabályozási kezelésével kapcsolatban
Ügyfélszolgálati folyamatelemzések az OTP Bank Rt.-nél
Ügyfélszolgálati folyamatok távközlési és informatikai szempontú elemzését végeztük. A projekt célja és feladata:
Az ügyféltérben dolgozó ügyintézők helyszíni és telefonos munkájának analizálása, a folyamatok megfelelő szétválasztása. Javaslat tétel egy olyan rendszer bevezetésére, mely emeli mind a helyszíni mind a telefonon hívó ügyfelek elégedettségét, csökkenti a munkafolyamatokban a meddő időket és a párhuzamosságokat.
Elemzés fel- és letöltési sebesség kapcsán
KTV hálózaton nyújtott adathálózati szolgáltatás garantált fel- és letöltési sebesség jellemzőinek meghatározása, javaslat kidolgozása a jogalkotó/alkalmazó részére.